Alla gator hånar mig.

Det farliga med att ha rummet här uppe: man kommer aldrig ur sängen! Imorse så vaknade jag, smsade lite, spelad wf och slö surfade med datorn. Plötsligt hade fyrtio minuter seglat iväg. Och där är jag igen, i sängen. Det är varmt och gosigt.

Sjukt otaggad inför den här, rent ut sagt jävla skolveckan. Skulle verkligen vilja ha mer tid för ridningen. Eller iallafall hinna rida innan mörkret sluter om skogen.

Lyssnar väldigt mycket på Samma nätter väntar alla och blir lite ledsen. Men vet ni vad? Jag var mitt allra raraste idag. Tog med mamma och pyntade hans lägenhet, utan att han visste om det. Bytte gardiner i köket, ställde upp en adventsstake och slängde dit en julduk. Blev så himla mysigt!

Lyssnar om och om igen på låten. Känner mig lite sådär skönt trött. Ska duscha och sedan ska jag sova. Fy fan så skönt.
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Rebecka

Mäh, fyrtio minuter? Du ska ju vara mer bekväm än mig? Testa hela dagen!! :D

Postat av: Sofie

Det skulle jag nog aldrig ha ro för.. kanske om jag var sjuk ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback