What are words if you really don't mean them.

Får rysningar av låten!

Har nu vart ute och ridit i det galna vädret, solen har skinit och det har regnat om varannat. Idag var hon en riktigt rodeo donna! Min balans som annars är rätt kass är på väg framåt. Idag när hon bockade så satt jag stabilt i sadeln om man jämför med första bocksprången som hon gjorde med mig, då åkte jag av rätt i backen. Nu orkar jag sätta mig ned och lägga tyngden i sadeln. Det känns så grymt skönt att skriva, jag klarar av att hålla balansen och driva henne framåt. Hon är häftig att rida, helt klart!

Vi har en svacka nu, ett bakslag. Men med sällskap är hon så himla häftig!



Har spenderat mycket av helgen i stallet och hemma hos agge. Och i bilen också då och jag klagar absolut inte, för köra bil är himla roligt!

Idag har jag som förväntat träningsvärk i hela kroppen, ska njuta av känslan!
Nu ska jag göra onödiga saker som man ändå mår bra av och invänta en spännade kväll! Final i mästarnas mästare och utröstning i big brother tillsammans med sällskap - låter fint det!
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback