Vem bryr sig om ett par trasiga skor?

För det första: man får faktiskt inte parkera i en fil framför ett rödljus, vid en infart till en mack bara för att äta glass. Men bör reagera när bilarna framför en åker, det bildas en kö bakom en och att någon av de tutar. Man bör då inte fortsätta att äta glass och undra vad alla håller på med. Sen att alla i baksätet börjar skratta något hysteriskt är ju en annan sak.
Så få kortslutning i huvudet på grund av en glass - check.

Ibland är jag rätt körd. Som R sa, hade du gjort sådär på uppkörningen hade du kuggat direkt. Allt vett jag har fått av att läsa körteori är antagligen bortsupet eller så har det bara försvunnit? Men hur lätt är det att kolla på vägen när R skriker, kolla katten eller hästen eller ja, vad som helst. Av ren reflex tittar man ju?

Idag på lektionen så fick jag rysningar, vi tittade på film om förlossningar. Rysningarna fick jag inte av allt äckligt slem och blod som visades, nej utan jag rös för att det var fint på något sätt? Åh, jag vill ha barn.
Men iallafall, efter filmen så började jag skratta för helt plötsligt kommer kommentaren "Min katt födde i min säng" när vi pratade om hurvida man vill föda i hemmet eller inte. Agge började också skratta, men åt en helt annan grej. Hon skrattade för att hon fick upp en bild i huvudet att man inte kan få in en dräktig ko i en bil? Vi trodde att vi skrattade åt samma sak, men så fel man kan ha. Det jag skrattade åt var ju helt klart roligast.



Det ser ju faktiskt lite mer hemtrevligt med bilder, ibland?

Har sett halva filmen From hell, helt klart sevärd!
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback