Länge leve du min vän som alltid följt mig hem nykter eller alldeles för full.

Jag tror att jag har missat att skriva att vi har sex vecka nu? Det har vi iallafall och det vi gör i stort sett är att se på film, film, film och åter massa filmer. Visst pratar vi mycket också, egentligen massor. Och vi får även veta sånt som man kanske inte vill veta, som att våran 64 årige lärare fortfarande har sex eller förlåt porrar sig med sin man. Åh, pinsamt det blev i klassrummet när hon sa det. Men rart för henne, antar jag?

Killar är tydligen överlag väldigt sexistiska? Iallafall enligt samhället. Men då sjutton skulle de som säger de höra på oss när vi sitter i sjukhus resturangen och äter, där eller i bilen sker väldigt sexistiska diskussioner, dagligen nästan. Mitt nöje igår var att hålla lågan uppe så stackars R fick kvävlingar, oh vad brutalt det låter? I för sig fick hon kvävlingar när hon kände lukten av Agges mat idag också. Men jag skrattade åt R igår, för hon sa något i stil med "Jag är glad att jag inte är kille för jag skulle nog ha komplex över min snopp och inte för storleken eller så, mer för att den skulle vara så ful."
Hon är bra rar hon!

Jag är för full

Du är för ung

Jag ser dig prata med hör inte ett dugg

Letar mig ut

Blinkande ljus

Andas, andas allting snurrar runt


Har fastnat för Maggio nu, hennes texter alltså, rysningar!

Jag har för övrigt hittat en alldeles utmärkt kandidat för R, men hon vägrar lyssna på mig. Hon säger att han inte är man nog att kunna dra en lina. Men den här killen, med lite torrschampo, en gitarr och lite peppsnack, då snackar vi. R drömmer nämligen om en lite halvt sönderknarkad man som har rösten och talangen till att kunna spela gitarr. Hon ska helt enkelt försörja en poetisk knarkande gitarrspelare. P ska ha en Ernst enligt mig, hon håller nog inte riktigt med. Agge har alltid sagt att hon ska ha Lil Wayne men nu har hon ändrat sig? Nu ska hon ha finaste Joel Kinnaman som alltid vart min kandidat, ja efter en händig bonde då. Börjar inse att vilken kille som helst som kan laga mat och hålla koll på mina nycklar skulle duga.

Ja förresten, mina bilnycklar försvann idag. Hålla koll på nycklar har aldrig vart min starka sida men det skulle jag ju aldrig erkänna? Nä just, jag har bara otur när jag lägger mina nycklar på något bra (dåligt?) ställe. Så är det bara. 

Idag blev det ett rätt flummigt inlägg, men lite så känner jag mig idag.
Har vart alldeles för många deprimerande inlägg på sistonde.
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anna

Ni får inte sno Joel Kinnaman från mig! Upptagen! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback