Med ena foten utanför.

Mina dagar flyger iväg just nu, alleldes för fort. Jag hinner knappt njuta av den sista och bästa tiden någonsin i skolan: nu när inga arbeten ska göras och vi bara tar det lugnt i skolan. Det är så fruktansvärt skönt att inte göra ett skit i skolan.

Jag är lite ledsen över att alla mina favorit låtar är spärrade på spotte, inte alls roligt.

Skulle ta med Dina till Vårnäs idag och träna var planen men hon hade svullnat efter ett sår på benet så det var bara att lägga jodopax omslag och trösta sig med att det blir fler gånger. Fick istället erbjudet att jag kunde ta Mirre, rida lektion tarckar jag ju gärna inte nej till. Så jag gjorde glatt iordning Mirre!
Det var verkligen jätte roligt att rida honom och jag lär ha sån himla träningsvärk imorrn. Och ja, det ser jag nästan fram emot! Hur konstigt det än låter så är det nästan skönt att ha träningsvärk, man kan ju iallafall ha det med gott samvete.


Mirre pirre!

Jag skulle behöva sätta lite fart och ta tag i mitt liv, helt enkelt. Ska hoppa in i duschen, sminka mig, fixa håret, äta och köpa något till morsdag som jag för övrigt helt glömt bort! Just ja, bilen lär vara lite törstig också..
Ikväll blir det Majrocken!
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback