Kvällen är din!

Sitter och tittar på reprisen av Kvällen är din och ja, häftigt är det.

Har äntligen fått min sovmorgon som jag väntat på hela veckan! Den blev längre än vad jag hoppats på och jisses så skönt det kan vara att sova, ibland. Låter som världens sällsyntaste grej men det blir inte många sovmornar i detta hus!

Min kväll igår var lyckad, vi bänkade oss i stadsparken och lyssnade på en hel del bra band. Ännu fler skräckupplevelser blev det med puttge inblandad blev det också. Bland annat agge som plötsligt säger "Såhär skulle jag göra om dörren lossnade" och kastade sig mot mig var på jag skriker till och släpper ratten. Måste nog seriöst börja överväga att sätta mina impulsiva vänner i baksätet? Som man gör med bråkiga barn..
Min stackars bandspelare höll på att dö igår, jag lovar att det var för agges snusk prat med instrumentbrädan.. Efter några peppande ord från mig så funkade stackarn igen!

Nu ska jag ligga i soffan tills det är dax att åka till stallet!
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback