Just don't give up on me.

Kvällar och nätter är helt klart trevligare med sällskap, så är det bara.
Jag kan idag le fast jag är trött och alldeles seg i kroppen, för även om har svårt att hålla mina känslor i styr på överskattade kvällar så kom det inga tårar denna kväll. Efter att fått lätta på min ångest och fått skratta, så kändes det som en helt vanlig kväll.

Kryptiskt är inte riktigt min grej, men den här gången avslöjar jag nog inte allt för mycket mellan raderna?
Men iallafall, ibland får man vara lite kryptisk.

Börjar få riktig abstinens också, har inte ridit sen tisdags tror jag. Skulle ha ridit i eftermiddag men donnan ska skos bak och det betyder att hon ska få lugnande så ingen ridning idag. Men imorrn ska jag äntligen få ut och galoppera! Att det kan vara så härligt?
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback