Jag skärper mig, jaja. Men inte idag? Helt iallafall..

Sitter i skolan vid en av de segaste datorerna och har musik i öronen. Sitter och väntar på bussen hem.. Suck på mig. Men jag var faktiskt med på idrotten och jag lämnade in en idrotts uppgift också. Men nu orkar jag inte, nu ska jag hem.
Jag ska hem och sova och plugga, sedan ska jag in till stan igen och ha körlektion.

Jag ska skärpa mig. Jag måste. Men var är energin till det? Jag var i skolan i tisdags och igår och imorrn ska jag hit igen, hela dagen.
Men jag har redan börjat gå ner i spar fart, för nästa onsdag är det bara en månad kvar. Det är väl nu man borde lägga extra krut på allt? Nejnej, jag går ner på en lägre växel och hoppas att jag tar mig igenom det.

Suck.
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback