De skrek stanna bilen, kom igen bestäm er.

Har nu påbörjat mitt psykologi arbete, är inne på den fjärde sidan nu och jag är inte klar ännu. Det känns för jäkla bra på något sätt? Skrev massa fakta för att få komma till analys delen, oh den gillar jag! Har även kollat genom lite teori prov och så. Hade körlektion idag och ja, vad ska jag säga? Jag börjar sätta backning runt hörn och fickparkering nu.
FAN SÅ HÄRLIGT!

Ska tillåta mig själv att sitta här och njuta av min spotify lista ett tag till, som för övrigt var till mycket stor hjälp förut när jag pluggade.

Och helt plötsligt så känns saker och ting så mycket lättare?
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback