Vill ha en nya garderob eller något i den stilen.

Har tröttnat på mina kläder.
Vill bara slänga på mig vårjackan och sommarklänningar..

Nu blire lite mens snack, för sjutton vad trött jag är på den. Var tredje vecka måste jag stå ut med otrolig mensvärk och grinighet så det spraklar om mig.
Så jäkla onödig grej, eller visst den är ju inte onödig. Men det är onödigt att man får sån jäkla värk.
Skulle bara vilja dra en varm filt över mig och sova tills skiten är över, blir så jäkla påfrestande för mig själv. Jag bara klagar och äter när jag har mens.
Grinig och hungrig - en inte allt för rolig brud.

Orättvist med mens, helt klart.
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback