Vem vill du spela när du har lagt alla kort?

Jag somnade rätt fort igår, tack och lov! Men därimot vaknade jag tidigt och var alldeles för pigg och nu flera timmar senare är jag verkligen trött. Varför kan jag aldrig få sova länge?

Behöver plugga, men har verkligen ingen lust. Tänk vad skönt för alla som jobbar, de behöver aldrig skriva uppsatser eller plugga till matteprov. De behöver inte ha ångest över betygen.
Åh vad jag vill ta studenten.

Har sån lust att öppna fönstret, känna vårluften som inte finns. Än är det nog för tididgt att öppna fönstret, tyvärr. Älskar känslan av att öppna fönstret och låta våren komma in i mitt stökiga rum.

Nej nu ska jag gå och klämma min jäkla finne på läppen.
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback