Vart finner man sin trygghet?

Kan man någonsin finna sin fulla trygghet? Kan man tappa den och finna den igen? Trygghet är viktigt. Men varför är den så svår att finna då och framförallt, varför är det så svårt att behålla den?

Jag sa idag att jag just nu trivs med min tillvaro och direkt efter det sa jag "peppar peppar". Jag är livrädd för att ta saker för givet. Imorgon kan mitt liv vara i katastrof. Jag är skrockfull och livrädd. Jag vill inte ta något för givet. Idag ler jag, det tackar jag någon för.
Mitt liv känns fint just nu, snälla låt mig behålla den känslan ett tag.

Idag sov jag mig genom de första två lektionerna. Lärarna måste ju se hur ofta jag sover? Men ändå har ingen sagt något, någonsin. Antingen bryr de sig helt enkelt inte eller så ser de mig inte?
Jag sover på bussen in, en eller två lektioner varje dag och så slocknar jag på bussen hem. Jag är så jäkla trött. Jag somnar just nu (peppar peppar) fort när jag lägger mig i sängen också.
Fan vad man sover bort tid, egentligen.

Inte värt att fundera mer, trycker bort alla tankar för ikväll.
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback