Rubrik-torka....?

Är så himla trött!
Intressant början på en blogg inlägg? Jajamen!

Idag så har jag vart i stan och pratat (och insett att mitt liv inte är påväg att gå under) och i stan så fyndade jag lite kläder också, härlig känsla! Jag älskar rea!
Sen så tvättade och städade agge min bil, super fin blev den och jag för den delen också.. Den jäkeln sprutade ner hela mig med iskallt vatten och när jag skulle hämnas så låste hon in sig i bilen... SUCK! Men någon gång när hon som minst anar det så ska jag hämnas! Busigt...?

Sen så red jag och Sofia till volten och hoppade järnet. Som tur hade vi med oss tre stycken ban byggare, himla skönt! Sjuttio hela centimeter hoppade vi och det var så jäkla roligt! Jag som alltid vart så himla osäker när jag hoppat tycker nu att det är hel festligt att hoppa.

Nu sitter jag här och kämpar med ögonlocken.. Gå och sova kanske?
Imorrn är hel planerad:
Vakna -> Åka till Effe -> Stallet och rida -> Kolla när Sofia tränar på Vårnäs -> Få hjälp med delegeringen.
Det är min dag det. Jag hoppas att den blir kanon, vilket den kommer bli så länge klart.se kan ändra vädret.. Regn hela dagen? Ge mig sol!
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback