Om att inte veta, om att inte förstå, men om att vilja.

Ja jag lever.

Hade tänkt att skriva nästan i detalj hur otroligt bra min lördag var, MEN jag är trött så: Klass 2 cd är världens bästa klass. Jag tänkte också skriva om hur fin min häst var på träningen igår men när vi skulle lasta och åka hem så bestämde sig donnan för att hon inte ville det, en och en halv timma höll vi på. Det tog luften ur mig och jag har inte riktigt hunnit ladda om, därför att det blev en sen kväll och en tidig morgon idag.

Imorse tvingade jag mig upp klockan sju, prick. Var som en härlig zoombie med kort stubin. Tog min bil och hann lyssna lite på Lasse som lugnade ner mitt morgon humör. Jag klev in i stora salen på humlan och där inleddes introt, till sommarjobbet. Det var förfärligt långsamt och rätt lamt.. Tur att P var med, annars hade jag nog inte pallat..

Klockan fyra åkte jag hem och la mig i sängen, direkt. Somnade och vaknade irriterat när alarmet ringde. Tryckte i mig mat och skjutsade lite folk till Viala. Åkte hem och bytte om och brummade ut till ridskolan och hade avslutningslektion, hoppning. Det var riktigt roligt och behövligt för självkänslan!

Nu sitter jag här och glor lite smått på NittiLeaks, kanske kan snappa upp något?



"Rart" - Jag
"Dä kan ja säga" - R
"Javisst" - S
Klokt, så klokt.

Nä, det här duger inte. Kanske ska sätta på en annan film? Behöver hålla mig vaken, ska nämligen agera fyllechaffis inatt. Hoppas på att det inte blir allt för sent..

Hade i tanken att skriva om hur mina tankar gick förut, hur förtvivlad jag var. Men det behöver jag inte nu längre. Lika fort som jag blir sådär, ängslig? Så lätt kan det vända, eller rättare sagt, någon kan vända det. Till något bättre. Bekräftelse? Som en jävla idiot.

Nä, leta film? Kladdkaka? Med glass?
Ja gärna.
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback