Ologiskt - Annorlunda - Bra?

Mina ologiska frisyrer har nog
egentligen alltid fått mig att
känna mig bekväm på något
vis. Någon slags komplettering
till mitt tänkande.
Det får det hela att kännas
ganska så.. logiskt?

Eller jag vet inte. Annorlunda.
Och annorlunda är bra.

Red på morgonen med S, himla härligt väder ute!
Fick för första gången galoppera först runt jägarna,
det var svårt. Det vinglade
och gick fort. Men sånt ska
också tränas!

Ska snart upp och svettas och
sätta stolp i hagen!
Blev förresten bjuden på
glass hemma hos R. Hämtade
upp henne och Agge på stationen, de höll på att avlida
av värmeslag.

Dags att sätta fart, ännu en gång!
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Rebecka

Du vet att minus minus blir plus va? Så ologiskt + ologiskt = logiskt?

Det är så logiskt alla fattar utom du, du har inte en aning...

NÄe, taskigt på slutet! ÄNDÅ FIN CHEY MED FINT HÅR!

Postat av: Sofie

Jag gillar hur du tänker, förutom att jag inte har en aning..... meeeen, TACK! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback