Nu ska ni få veta allt (nästan?) om min dag!

Min dag började med att jag klev upp vid niotiden, åt frukost och sånt, ni vet. Hämtade upp Sofia, dock fick hon köra för att min finger gjorde så ont. Vi åkte och shoppade häst grejer och jag hittade lite små saker som jag behövde. Det är konstigt nog alltid lika roligt att jöpa saker till hästen? Vi hann även med en "glass och pn" stund på balkongen, trevlig trevligt!

Efter att jag hade skjutsat Sofia till tåget så hamnade jag här igen, men blev sugen på att sola så la mig i solstolen. Blev serverad med ett kallt glas cola, behöver jag ens skriva att det var uppskattat? Kanske borde sola lite oftare..? Blev iallafall lite brunare! (tack vare kokosoljan..) Tog en skön dusch och hamande faramför datorn i nästan två timmar, inlindad i ett stort badlakan. Nu ska jag äta och slö titta lite på tv innan jag beger mig ut och rider med mitt stackars finger.

En välbehövlig riktig såklallad Rebecka dag, hel skönt! Eller iallafall de senaste timmarna? Bortsett från att jag inte har sovit? Haha, kanske inte kan kalla den en Rebecka dag, trots allt?

Mitt vänstra långfinger är stukat och blått.. Idag är det lite finare, men kan inte får det rakt och kan inte böja överdrivet på det. Har inte tid med onda fingrar nu!

Imorrn ska jag in till stan och prata lite och jag vet att jag hade planerat något mer, men vad sjutton var det? Minnet sviker..? Skyller på, äsch jag vet inte?
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Rebecka

Har du inte sovit så är det inte en Rebecka-dag! Syndare!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback