Lämna mig kvar här eller ta mig vart ni än vill.

Jag har helt klart världens härligaste häst. Så är det bara. När hon kommer traskande i hagen när jag gör halvhjärtade försök till att vissla. När hon trycker mulen mot min axel och tittar på mig med sina stora rådjursögon, då inser jag vilken frid hon ger mig. Hon får mig varje dag att slappna av, att lugna ner mig, ta en djupt andetag. Hon rensar mina tankar och låter mig finna den ro jag behöver.

En sak jag kom och tänka på idag var, undra om min hund vet att hon heter Mira? När jag ropar på henne låter det ju som jag ropar Mia, eftersom jag inte kan säga bokstaven r..?

Ska fixa iordning mig och ladda batterierna till kameran. Ikväll ska vi styra bilarna mot torpa som ligger mitt i skogen. Där väntas grillning med några rara vänner!

Har tagit mig en nostalgitripp, sitter och lyssnar på låtar ifrån disney låtar.
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback