Hold on be strong.

Ikväll började Operation var ensam. Och ja, vad kan man förvänta sig? Jag kollade lite rastlöst på Sex and the city och åt alldeles för mycket kladdkaka. Jag pausade och spolade tillbaka väldigt många scener, det krävs ibland för att bara höra orden från en viss roll i filmen. Underbart.

Men ja, utvärdering? Det är svårt att vara själv.. Flera gånger ville jag ta fram mobilen och skicka iväg ett sms, eller flera.. Flera gånger ville jag ta fram datorn och kolla om någon hade skrivit något. Men skam på den som ger sig. Jag tog mig igenom en kväll, imorrn eller någon annan kväll kanske jag inte fixar det. Men jag är jag och jag tror på mig själv.

"Jag älskar mig själv för den jag är"
Klokt. Ta lärdom?
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback