Face to face - I'm a hopeless case.

Vad jag tycker om min kära klass. 2 cd som snart blir 3cd. Fan vad vi är bra!

Idag har vi haft Cabaré och jisses vad nervös jag var innan, inte för min egna skull utan för alla andra. Det hela kändes naturligt och vi skrattade så det krampade i magen. Studenterna skrek, jublade och några fällde lite tårar till vårt bildspel som vi avslutade med. Årets årkurs två är helt enkelt grymma, så är det bara.



Åkte hem från skolan vid halv tolv, tror jag? Agge och jag bestämmde oss för att vi skulle dra till Viala. Blev hemskjutsad (Tack E!) för att hämta lite grejer och bilen förståss. Vi gasade iväg och la oss på berget, vilket var sjukt obekvämt men behövligt för att få lite färg. Jag bestämde mig för att doppa mig, Agge svek dock. Hon doppade sig i måndags så jag fick nöja mig med att skvätta på henne.

Det var, tro det eller ej rätt så skönt i vattnet. Jag har verkligen blivit en riktig badkruka på senaste tiden, men idag vare najs. (måste pilla lite, underhålla, mecka den.. De e najs!) Det roliga är att bara R & Agge förstår meningen med den meningen. Åh, där var jag lite vitsig.. Kanske?

Resten av dessa timmar på detta dygn så ska jag laga mat, rida och se till att få hem min kära plattång och hårfön. Kan ju inte se ut hur som helst i håret imorrn..
För imorrn för er som inte fattat det så är det min absolut sista skoldag som tvåa, eller skoldag och skoldag? Vi ska väl mest njuta, skratta och gråta.
Så imorrn:
Sovmorgon
Frukost med studenterna
Underhållning (..?)
Betygsutdelning
Hemfärd i AC bilen
Middag och vin med mamsen
Förkrök hos S
Klassfest
i Värmbol
Nattbussen
Sen då?

Men nu? Laga mat!
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Rebecka

Jag gillar att du har gjort ett schema, då vet jag vad som händer! :D Jag smsar dig nu, var beredd!

Postat av: Sofie

De e najs!! Men du dissar ju mig skapligt nu ju. Vill R icke prata med mig?? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback