You make me happy.

Jag insåg när jag idag vaknade väldigt utvilad att jag har sovmorgon resten av veckan. Idag, imorrn, torsdag, fredag, lördag och söndag. Kan det bli härligare?
Ja det kan det.
För igår insåg jag något, när jag låg i soffan i lägenheten med sällskap. Jag insåg hur otroligt roligt jag hade och hur lätt det var att skratta. Jag har nästan jämt satt mig i kategorin "trasig människa" och alltid tyckt att det vart fruktansvärt negativt. Men igår kände jag mig så hel jag kan bli. Efter en bra kväll när jag vaknar så har jag oftast tappat den känslan, men imorse när jag vaknade så hade jag kvar den känslan.

Jag mår bra. Jag trivs med tillvaron. Jag trivs med livet.
Idag har jag ingenting att göra fören ikväll klockan åtta och det känns bra!

Och ännu bättre känns det att jag har fått lönebesked och min timlön chockade mig rejält kan jag säga. Fi fan vad jag är glad idag!
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback