Tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig.



Sitter nu här hemma, har stallet och allt annat klart. Red på eftermiddagen och ibland kan det faktiskt vara skönt att ha kvällen fri såhär. Hade tänkt hitta på något, men nä. Jag är bara sugen på att vara ensam och vara här hemma. Jag ska för första gången på länge, vara hemma med vilja. (Fast det finns ju förstås en anledning till det.. hehehe..) Det kan ni suga på!

Jobbade idag 06:45 - 13:00. Men kom inte därifrån fören typ vid klockan två. Fixade delegering så nu ska jag skrämmande nog börja att dela ut piller. Men det ska nog gå bra, hoppas jag.

Nä, ska man kanske dra hem någon bra film? För det är verkligen inget bra på tv ikväll..
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback