Stay alive.

Den filmen var länge sedan jag såg, faktiskt.

Jag vet inte riktigt hur jag ska börja, med vad. Känns som jag har hur mycket som helst att skriva. Men har jag verkligen det?

I lördags jobbade jag, hela dagen. Det pendlade mellan dötid på balkongen med fika och total katastrof. Två katastrof tillfällen och jag var själv, helt själv. Stackars mig. Fick nog högt blodtryck, som de andra skulle ha sagt. Efter jobbet sov jag en stund, sedan tömde jag första glaset och skenade iväg till Murvel som var bakis och för övrigt fyllde arton år. Nästan hela ligan samlades och vi (speciellt jag) hade så himla roligt. Jag drack och blev bakis, eller vänta. Spola tillbaka. Eller nej, ni behöver inte veta.
Vaknade på söndagen, bakis. Bäst av allt, att inte vakna upp själv. Att vakna och någon ligger bredvid. Tro det eller ej, men söndagen spenderades framför tvn, till golf. Jag halv sov nog mest kanske. Men golf, ja.

På eftermiddagen hämtade jag upp Agge, vi åkte till spåret och pratade, välbehövligt! Spåret var påfrstande, mitt tunga huvud och mina släpande fötter gjorde det inte dirket lättare. Jag åkte upp till min fina donna och longerade henne, hon var busig och glad. Efter det kollade jag på film och hade det bra, med sällskapet. Är sällskapet nog kryptiskt? Han tyckte att Harry var mer passande, men jag menar Harry? Det blir ju mer Hajy när jag säger det. Funkar helt enkelt inte.

På begäran så ska jag ha ett kodnamn till mitt andra sällskap. Jag hade tänkt döpa honom efter Joel Kinnaman: JV eller kanske Ronald? Jag kommer (tragiskt) roligt nog döpa honom efter världens otäckaste låt. Lite komiskt ändå, kanske? 
Tiptoe Through the Tulips med Tiny Tim.

Jag gick och la mig i morse, klockan sju. Vaknade vid tio i fyra.. Jag har aldrig någonsin sovit så långt in på eftermiddagen. Jisses.
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Rebecka

Hahahaha, vafan är det här för låt??? HAHA!

Förresten, oh my god. Jag har värsta roliga grejen, du vet när man gör HLR på någon? Man ska tänka på låten Stayin' Alive, för det är samma takt!!!! :D :D

"Ah, ha, ha, ha,

Stayin' alive.

Stayin' alive.

Ah, ha, ha, ha,

Stayin' alive. "



Herreguuud va roligt! :'D

Postat av: Sofie

Otäck låt alltså!

Fan Rebecka, du är ju sjuuuuuk! hahahahahahaha! Tänk om man skulle tappa melodin då? Inte så jäkla hippt! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback