Sköna kvinnor tar av sig skorna i dunklet under ett bord. Tog soldaterna av sig skorna så blev det inga mord.

Så ta av dig skorna. Ta av dig skorna.
Vilken hemsk låt! Och ännu värre är att den är fem- sex minuter lång. Ta av dig skorna. Ja jag förstod det. "Låtar vi minns". Jag kan varenda låt utantill nu.

Idag var det rätt så roligt på jobbet. Men man blir ju verkligen som man umgås.... hehe.


Nu ska ni få höra! (läsa?)
Idag jobbade jag 6:45-13:00. Helt okej, men den där extra morgon kvarten är jobbig när man är morgontrött..
Imorgon: 7-13, på en super läskig avdelning.
Torsdag: 16-20
Fredag är jag ledig
Lördag: 6:45-16:15 som är det absolut tristaste passet, suck. Men OB!
Söndag: 7-20 som är det absolut träligaste passet.

Måndag: 6:45-13
Tisdag är jag ledig!
Onsdag: 16-20
Torsdag: 16-21
Fredag: 7-13 och direkt efter jobbet så åker jag till Arvika!
Lördag och söndag är jag ledig och dessutom i Arvika.

Måndag: 16-21
Tisdag: 16-20
Onsdag: 7-13:15
Torsdag och Fredag är jag ledig!
Lördag: 6:45-16:15
Söndag: 7-21

SEN ÄR JAG LEDIG TILLS SKOLAN BÖRJAR!

Nu har jag den bästa delen kvar, rätt så många kvällar och korta pass. De där två helgerna plöjer jag igenom med lite ångest, men de fixar jag ju.

Jag är rejält less på det här nu, men sista spurten nu. Le och vara trevlig, det är så man klarar sig. Det är ju ingen hemlighet att jag skenar ut till bilen, drar upp volymen på musiken på högsta och njuter av att få köra hem.

Nu ska jag göra absolut ingenting fram till klockan fem, då ska jag till stallet och pussa på Dina. Sen blir det Falk med sällskap!
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback