Om du vore mer som mig.

Bitterfitta. Det är vad jag är ikväll. Jag grälar och blir irriterad.

Jag ska inte skriva med honom, jag blir bara arg.
Jag ska inte prata med honom, jag blir bara arg.
Jag ska inte titta åt honom, jag blir bara arg.
Men hur i helvete ska man kunna le och vara trevligt när det bara kokar i en? Jag blir galen, frustrerad och förbannad.

Men snäll som jag är så lyssnar jag och fortsätter och lyssnar, hur arg jag än blir.
Hade hoppats att jag skulle slippa de gnälliga meningarna lite längre..
GODNATT..
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Rebecka

Nåväl... Jag ser att du har lyssnat på Annie Hall. Excellent choice!

Postat av: Sofie

Ja, han är en underbar man han!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback