Jag ser bortom problemet, hur unikt är inte det?

Okej, hon gick inte in i transporten idag. Efter att jag såg Anna's kommentar så blev jag arg på mig själv. Varför ska jag hela tiden nedvärdera mig själv för? Att hon inte går in i transporten beror ju inte på mig, inget personligt iallafall. Kära nån, det är en häst och hon har väl bara bestämt sig för att testa oss till max.
nu: Fixa om transporten så hon inte kan slå upp massor sår och kolla upp olika träningsmetoder och testa igen. Ställer in träningen på tisdag och börjar nu från början, precis som vi gjorde med ridningen.
Någon gång går hon in.

Ikväll ska kvällen spenderas med lite vänner och imorrn ska jag ta mig en välbehövlig sovmorgon. Imorrn är det söndag, då ska jag ladda om och få in lite positiv känsla i mitt huvud.
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Rebecka

B-ruden har åsikter, du skulle tycka att hon var tråkig om hon alltid gjorde som du ville ;)

PÖSSEEEEN!

Postat av: Anna

Bara positiva tankar! :-) och när du känner att det är dags att "ge upp" för dagen så tror jag att det är bra att du bestämmer att ni slutar när hon ex tagit ett steg fram för då har hon ändå gjort det sista som du bad om och då ger du liksom inte upp. Är du med? :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback