Jag kan allt, om du bara lär mig.

Jag behövde inte oroa mig. Även om jag gör det. Oro är nog fel ordval, men kommer inte på något annat.
Hör, men lyssnar inte.

Idag var det ingen rolig dag på jobbet. Jag skrattade vid fel tillfällen, höjde rösten förskräckt vid fel tillfälle. Skulle jobba till ett, fick vara kvar till fyra. 

Jag ska göra någonting, jag ska slå er med häpnad. 
Gå över en gräns, jag ska bryta mig ut.
Jag älskar dig så, som att vara beväpnad.
  

Väntar på Sofia, vi ska ut och rida. Efter det så ska jag och Agge ta ett kvällsdop på en ny spännande strand, om vi hittar dit..
Åh, jag har ont i huvudet.
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback