Fields of gold.

 



Ibland är det fint att leva. Min lediga fredag innehöll mycket av det goda. Först en ridtur mellan skurarna, hon var super härlig idag. Sedan så blev det tjurskalle hemma hos P med henne och A&R tillsammans med gott. Vi kasta oss sedan i poolen, Anna var mest fotograf och åskådare. (Stavas det så?)
Sen så framåt eftermiddagen så drog jag mig till sällskapet och jag bestämde glatt att vi skulle kolla ikapp på grey's. Rart som det var så fick jag ju som jag ville.

Jag har nog vart med om mitt galnaste samtal idag. När jag pratade i mobilen, i poolen så hann P på den korta tiden knyta upp mina trosor och hon knöt fast mig i R och henne själv. Plus att hunden slickade mig i ansiktet samtidigt.

Vi hade det härligt i poolen. Det var mest "Jag vill ha mina trosor!", "Vilka vassa ben du har!", "Nu druknar jag!", "Sluta pilla mig i röven!" och "Jag tappar min bh!".

Försöka sova? Börjar 07:45 imorrn..
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anna

Bäst av allt är att jag har filmat det :-D

Postat av: Rebecka

Hahaha, du slet i mina trosor och skrek "GE MIG MINA TROSOR!!" och jag satt och asgarvade och skrek "RÖÖÖR DIG INTE!!!" :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback