"Du har 50 år kvar att arbeta Sofie!"

Drömmar är otäcka.
Drömde att jag och Sofia var ute och galopperade på en skogsväg på sommaren, men skogen slutar och vi kommer ut på en stor äng, ser det ut som först. Men det är vitt, det är tunn snö och jag upptäcker att det hovarna landar på blänker. Jag gör halt och tittar bakåt, "Sofia, är det här en sjö?". Och så vaknar jag.

Tänk vilken vidrig dröm det kunde ha blivit. Jag avskyr att vara på is.

Inatt sov jag nästan tolv hela timmar och det var rusktigt skönt. Men måste nog skärpa mig lite? Vissa nätter sover jag bara fem-sex timmar och andra sover jag såhär länge. Visserligen har jag sommarlov, men jag jobbar ju ändå.



Imorrn är jag ledig, jisses så skönt! Sen hoppas jag att helgen går super fort, för jag jobbar hela jäkla helgen. Missar Saras födelsefirande och det är så himla synd, hade behövt komma ut och se lite andra ansikten. Och inte bara de som dreglar och snorar.....

Juste, rubriken ja. De har höjt eller ska höja latmansåren till hela 69 jäkla år. Så ja, jag har ungefär 50 år kvar att arbeta. Tack för det!
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback