Du är min vän och vi lär oss varandra.

Tatuerings abstinens? Jajamen.
Har nu åtta olika tatueringas motiv som jag vill placera på min kropp. Alla de ska dit, men det får ta den tiden det tar. Åh.
Studion har semsterstängt till den 29/7 nu, direkt efter det ska jag kliva in där och boka en tid, eller två antagligen... Eller om jag kör två stycken på samma sittning.

Annars lever jag och står i, eller jobbar och står i. Det roligaste på dagarna när jag jobbar är antagligen när P kommer gående i korridoren när vi väntar på matvagnarna. Men ja, det går bra men är fruktansvärt segt. Jag lever gott på alla komplimanger jag får iallafall, de är så rara de!

Imorrn jobbar jag fyra-åtta (SKÖÖNT) och efter det så ska jag och Rebecka ut och galoppera. Kan vid något svagt tillfälle ha lovat att hon ska få bestämma farten. Blir nog en blandning av Rebecka-tant-galopp tur. Inget negativt med det inte!

Resten av dagen ska jag spendera i stallet och sedan blir det en Falk kväll med sällskap!
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Rebecka

Jag har bestämt en skrittrunda, guuud så mysigt vi ska ha det du å ja!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback