Vill du rymma till månen med mig?

Jag blir tokig, jag kommer inte på vad en låt heter. Har skickat sms till Agge och frågat men hon sover nog. Alltså låten "Jag kan inte dansa lika fint som du" typ? Jag sjöng ju på den igår! Jag är nästan hundra på att det är en av Krunegårds låtar. Jag blir galen!
Tänk att jag en gång avskytt Krunegård och även Kent(!?) och nu avgudar jag dem. Sinnesrubbat.
Kan inte få nog.

Vad fan heter låten?

Ska försöka plugga lite teori sen. Senare blir det stall, stall och ännu mer stall.
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Rebecka

Hahaha, är inte det fuldans? :D

Postat av: raggnes

HAHA, nej nej inte krunegård.. dom heter fulkultur! ;)

Postat av: Sofie

Postat av: Sofie

Oj.. glömde skriva! Jo fuldans vare! :D Trodde stenhårt på att de va krunegård :D haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback