Vad gör man när raklöddret är slut?

För jag behöver verkligen raka benen och så är raklöddret slut. Jag har ingen ork att gå till affärn heller. Får se om jag hittar något vettigt att använda istället?

Blev ingen skola för mig idag.
Har istället hunnit med att rida en långtur, röjt i stallet och fixat och ätit på joan's med Sofia. Första gången jag åt där, förutom fikat då. Och jäklar i havet vad gott det var! Slog på stort och köpte fläskfilé och ja, det var verkligen gott. Har även kommit fram till att jag inte är så duktig på att äta, alltså grejen att få in maten i munnen. Jag tappar, spiller och geggar. Kul när jag ska äta med mina blivande svärföräldrar, "vilket vackert bordskick du har Sofie!" Haha, aldrig!

Nä, juste raklödder var det.
Har föressten tre vettiga saker jag ska göra imorrn: Vara med på idrotten, charma till mig en ny mattebok och rida Jessie.
Nu ska mamma visst visa mig något spännande på hennes dator, bäst att rusa!
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback