Ta mig hem, stort frågetecken.

Ikväll är jag lite ängslig. Lite sådär, har för mycket i huvudet. Rensa skallen lite.
DU är en bra person Sofie.
Stark, stark, stark, stark, stark, visst är jag stark?
Klart jag är.
Eller?

Jag har kommit så jäkla långt. Men jag blir så ledsen av att lyssna på Hang With Me med Robyn. Jag älskar låten, kan inte sluta lyssna på den. Men blir nästan grinfärdig.
Ryck upp dig! Dags att bära huvudet högt, det är väl det vi har våra ryggradar till? Att hålla oss uppe.

Att falla i någon armar, att bara så känna sig räddad. Trygg i någon annan.
Men som de säger, älskar du dig själv är du inte långt ifrån att kunna älska andra. Klokt.

Jag är stark.
Imorrn klockan 7 på morgonen ska jag plinga på glasdörren och hoppas på att någon glad person öppnar. Så jag kan få le och skratta, det är jag ju trots allt bäst på.
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jennifer

DU ÄR STARK :) det vet jag!

<3

Postat av: Sofie

<3 på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback