Ska jag skratta eller gråta?

Dirpy är nedlagt, mitt älskade dirpy. Vad sjutton ska jag göra nu då? Måste dra en klurare, vart ska jag få tag i min musik nu då på ett smidigt sätt?

"It was a blast, guys, it really was."
Visst, visst säger jag med lite halvt panik sådär.

Ibland önskar jag att jag inte vore en sån klantig person så jag kunde ha en dyr mobiltelefon med spotify på. Det är inte ens någon idé att fundera på't. Att min kära gråbit lever efter allt vin spillande och mina tjugo minus ridturer, det är ett under. Snälla gråbit, lev för evigt så jag slipper sörja dina utslitna och rara knappar. Jag älskar dig fast du vägrar starta ibland fast jag slår in rätt pinkod. Du är ju för rar, ändå.
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback