Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor.

Kent kan verkligen få en på bätte humör.

Fick sån jäkla ångest när jag såg mig själv på hans blogg.
Jag kan inte säga att jag skäms över något av det eller att jag lägger skuld på mig själv, det känns skönt att skriva - för så långt har jag kommit. Det var inte mitt fel. Det som har hänt har hänt, men visst mår jag ofta jäkligt dåligt av det.
Jag kan inte förändra det som varit, men jag tar rikning mot ett annat liv.
Punkt där.

Fick sluta halv åtta idag istället för nio. Väl hemma blev jag bjuden på pizza, behöver jag ens skriva att det var gott? Det känns inte som att det är lördag, känns som typ onsdag. Jag tar helg nästa vecka istället!
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback