Jag älskar nog faktiskt mitt rum.

Jag bor i en fyrkant med väggarna fulla av tavlor och foton. Jag har Arvika minnen uppsatta på väggen, Maskinen loggan, Volbeat tröjan, Takida flaggan, Två tavlor med Takida's gitarrist och Volbeat's sångare. Jag har priser på väggen som jag lyckats få med både Mira och Robin. Jag har fina ordspråk på mina väggar. Jag har olika kort som speglar hela mitt liv på väggrna. Jag har stora fina kort på Robin och Diver på väggarna också.
Jag älskar mina turkosa gardinner.
Jag älskar att jag har två soffor, ännu bättre att den ena är blommig.
Jag älskar mitt fina bord som knappt syns under allt som ligger ovanför.
Jag älskar min säng som alltid står obäddad och som för det mesta har udda sängkläder.
Sen får jag ju inte glömma min walk-in-closet som är guld värd.

På min lampa är ett A4 papper på tejpat, där står en film och ett namn som jag aldrig vill tappa bort. Min bror tröttnade på att det stod på våran kladd tavla i köket i ett halvår, så han tog ett papper och skrev ner det och tejpade fast pappret på min lampa. Och där har pappret suttit i ett halvår iallafall.
Det skulle vara så lätt att bara skriva upp det i mobilen, men samtidigt - pappret sitter där det sitter.

Sitter och väntar på att tiden ska gå. Har praktik nu i helgen.
Vågar inte skriva något, men kanske kanske har jag hittat något, som passar mig.
Förhoppningsvis på måndag får jag reda på det.
Men som sagt, hoppas hoppas.
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback