Ibland blir jag så störd av tystnaden.

Sitter i soffan med datorn i knäet, har tvn på fast utan ljud samtididgt som Kent skrålar ur högtalarna.

Ska åka till Trollet snart, vi ska dra en runda i skogen. Synd att solen inte är framme, skulle vara härligt.
Är riktitgt trött och seg, det tackar jag hundarna för som väckte mig vid åtta i morse...
Idag blir det hästjakt igen, hoppas hoppas.

För jag blir så dum av dig. Säg bara till när var hur.
Man kan inget annat än att avguda hans texter.

Ikväll ska mina fina vänner infinna sig på en utflyttningsfest och helst skulle jag vilja vara där och skratta och ha roligt. Men den här helgen har jag praktik, så inget farande för mig.
En dag i taget, de löser sig!
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback