Helvetes jävla fanskaps skit elände........

Känner mig kräkfärdig. Vill bara grina. Va fan, varför var jag tvingen för.
Hade riktigt jäkla tråkigt så jag satt och googlade saker, skrev in mitt namn ihop med vingåker. Först kom tävlingsresultat och blogginlägg och sånt upp. Men när jag bloggade kom det, som om någon kastade salt i ögonen på mig. Jag drog in ett andetag men jag andades inte ut.
Jag kom över något som jag förträngt. En blogg, med text som handlar om mig, med bilder på mig. Hans blogg.
Jag vill inte finnas på den, jag ville aldrig att den skulle finnas. Det är så jävla orättvist, varför har den inte blivit raderad för? Jag orkar inte.
Tänk om man bara kunde radera saker.
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback