Har ingen vettig rubrik.

Tjugotre dagar.
Fått order att testa nya "må-bra" saker.
Jag klarade mig i tjugotre dagar utan att bryta ihop, förstår ni? Jag som fick panikångest attacker minst tre gånger i veckan och brytit ihop. Tack vare en rosa bok har jag inte brytit ihop. Efter två minuter innanför våran blå dörr idag så bröt jag ihop igen, men bara lite. Men nog för att såra min kära mor, tror jag.
Och allt det tack vare sista lektionen idag. Kunde knappt hålla tårarna borta när jag såg planeringen, "Film om kvinnomisshandel". Det ska vi se runt vecka 18. Det vände sig i magen. Jag blev arg och samtidigt alldeles förtvivlad, grejar jag det här?

Det rann över när jag kom hem. Jag blir ledsen på mig själv. Men nu ska jag klara tjugotre dagar till.
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: agge

DU är stark sofie!

Postat av: Sofie

Du är bra du!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback