Har äntligen jobbat klart!!

Nu ska jag spendera mina sista dagar med ro, nej juste det går ju icke, de är planerade. typiskt mig. Har ju inte planerat lla timmar på dygnet, men såhär ser det ut:
Imorrn beger jag mig till österåker och spenderr tid med Effe.
På söndag åker vi på hästjakt, vad jag sla göra på kvällen det märks. Ska rida Trollet på dagen också.
På måndag ska jag hinna klippa mig, hämta min lön och ha körlektion.

Jag lyckas alltid spara allt till de sista dagarna, men det är väl så? Sista rusningen. Sen kan det väl bero på att jag är en rastlös person och har gärna för mycket att göra än för lite.
Umgås med mina kära vänner sitter ju heller aldrig fel!

Idag har jag jobbat 12-17 och sen gick jag till badhuset med mina kära småkusiner. Sedan spelade vi på nitendot hela kvällen. Hel mysigt!

Jag har blivit sämre på att roa mig på kvällarna, men samtidigt har dte vart så mycket blandade känslor som vart påväg att kväva mig. Jag uppskattade verkligen nyår, jag hade jätte roligt! Vi får väl se när nästa kväll med alla brudar blir, den är välkommen illafall!

Ska förbruka lite mer el nu tillsammans med min tv.
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback