Han ligger och vilar mot min arm, jag längtar bort från hans kyla och hans charm.

Melissa Horn såhär på en tisdagskväll.

Idag var jag och bowlade med praktiken plus ett par stycken till, fast jag bara fick femtio (!!) poäng så hade jag riktigt kul! Bowling är skit kul men bra på det är jag icke. Men någon måste ju förlora?!
Jag trivs hittils riktigt bra på min praktik! Skrattar jag inte så sitter jag och ler eller gosar med katten. Springer runt lite gör jag också.

Vad får man av 13 trianglar?
En tobelerone!

Jag skrattar verkligen hela tiden nu. Måste ju bero på stressen och alla krav som inte finns nu när jag inte är i skolan. SKÖNT! Därimot blir fler sms iväg skickade, saknar alla mina kära klasskompisar! Hoppas ni har det bra på praktiken!
Ledig imorrn, gött va?
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback