Jag tänker på dig, ibland.

Jag har tänkt på en sak, jag är den enda i min familj som inte bär glasögon dygnet runt. Jag försöker att använda mina läsglasögon, faktiskt. Just nu sitter de inte framför ögonen, de hamnade på hårfästet istället. Ibland är de mer i vägen än vad de gör nytta.

Skulle kolla på oth men det laggade sönder så blev kvar här. Fått vänta en hel vecka och så sviker vårt jävla internet mig...
Jag har tråkigt.

Igår blev det utgång, dock inte så spårat som planerat, ja jag vet. Man skriver inte så. Jag skrattade väldigt mycket och dansade sprättigt och psykopatiskt, precis så som det ska vara? Däremot spårade mitt undermedvetna ganska så rejält, undra vad sjutton jag tänkte på när jag lämnade lägenheten och promenerade bortåt. Ingen skada skedd dock. Livet är ingen film som man kan pausa om det inte går som planerat. Jag tog mitt förnuft till fånga igår kväll, men det kommer ju fler kvällar där galenskapen är hög.

Vaknade av fest/bakis lukten i rummet, hade lust att smälla upp fönstret men klokt nog gjorde jag inte det.
När jag vaknat till så fick pappa glatt köra mig till badhuset där jag fick agera badvakt åt mina rara små kusiner. Fast det var alldeles kvavt och varmt så skrattade jag åt dem när de plaskade runt. Hur trött och slut man än är kan man inget annat än att le åt dem.
Sen bärde det av mot ridskolan, hade stalljour. Fick som sagt någon allergi chock på armen, svider inte lika mycket nu som tur är. Mögligt hö kan aldrig vara trevligt.


Saknar för övrigt min kära vän effe.

För det blir lätt så när man har praktik, tiden bara rullar iväg. Går ju på helt andra tider och sen ska man ju hinna bara vara också. Imorrn går jag 7-13, sen körlektion och stallet på kvällen. Den dagen lär ju bara skena iväg. Har bra tider annars nu i veckan, skönt! Tis&Ons kväll, Tors&Fre 8-16 eller något sånt.

Har börjat fundera på tatueringar också. Är så grymt sugen på att göra den där på skulderbladna nu. Men har satt en gräns nu, faktiskt. Nästa ska inte göras fören jag faktiskt fyller arton år. Får lite abstinens av tanken, men så är det bestämt. Beroende framkallande, absolut.

Vet inte om jag överhuvudtaget har skrivit något vettigt alls i det här inlägget?
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jennifer

SAKNAR DIG MASSOR!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback