Orden fastnar halvägs.

Idag är jag en riktig hurtbulle, som man säger. Började praktiken vid sju, red Trollet efter, gick ut och gick med Agge&Murvel och drog efter det upp till gymmet. Tänk om jag hade den här energin varenda dag!

Vet inte om jag har gjort ett velsamt beslut, om att leta vidare. Jag vet inte. Orkar verkligen inte vela fram och tillbaka. Jag vill ha den där verkliga wow-känslan-att-den-här-hästen-vill-jag-ha. Visst klickade det men jag vet inte, är så mycket annat som ska stämma. Blir så less på att det aldrig går hela vägen. Alltid två visningar - sen stopp.

Det måste ju finnas någon? De säger ju att det finns en kille för alla, borde inte det gälla hästar med?
Fabian i gatan vad jag saknar käraste Robin. Jag blir så ledsen för jag vet att han var den med det. Just nu tvivlar jag på allt.

Behöver en knugg i rätt rikning, igen.
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback