Och vem är inte ful i 60 watts ljus?

Beslutet är taget men än har jag inte fått någon ångest, lite igår natt när jag inte kunde somna. Men funkar det äre inte kört, känns skönt att veta.

Mitt månadsstens halsband som jag bärt ända sedan jag konfimerade mig, har jag tappat. Känns alldeles för ledsamt.

Mina ridkläder ligger i en hög på hallsgolvet, jag vet att alla i huset avskyr när jag lämnar de uppe i huset. Men för att väga upp det laddade jag diskmaskinen förut som jag faktiskt planerar att tömma också.
Behöver plugga men det tar emot som sjutton.
Var ute och rastade hundarna för en stund sedan men det var så jäkla kallt, så gick snabbt in igen och la mig på min blåa soffa. Jag kan inte vara ledig, jag är riktigt dålig på det. Jag blir sittandes här och gör absolut inget vettigt. Jag skulle kunna gymma, plugga eller vad som helst, men det lockar mig inte alls.

Sen ska jag iallafall övningsköra in till stan och lätta på tankarna lite, efter det ska jag upp och rida en sväng. Och slutligen till kvällen ska jag försöka locka hit Agnes och spela kinect elelr något sånt.
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback