Kite - Jonny Boy

Den låten är härlig. Kite spela på Arvika festivlen, men jag kan ju inte åka dit bara för att se EN låt? Kan och kan, men ja..

Alltså egentligen har jag inget vettigt alls att skriva, men känner för det?
Var på 3D bio igår, Trassel med effepuffen. Den filmen var riktigt rar! Blev as rädd några gånger, faktiskt. Blev alldeles för chockad när fjärliar och fåglar kom mot en i en jäkla fart.
Effe och jag bestämde även att vi ska gå på nya pirates of the caribbean filmen sen som också visas i 3D.
Jag tycker om 3D!

Fick också skylla mig själv att jag åt alldeles för mycket godis med mjöl i på bion. Blev liggandes dubbelvikt i min blåa soffa och kollade på melodifestivalen. Blev lite kär i Brolle, vilken man!

Nu skulle jag behöva läsa den jäkla hemska boken som vi fått i en kurs och läsa lite körkortsteori. Men har större lust att dra min gosiga filt över huvudet, blunda och låta min spotify lista bara spelas.
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback