Jag blir färglös utan dig vid min sida.

Jag har fått en blod nagel, för första gången och jag kan säga er, att det är inte skönt. Känns som att nageln ska ramla av i varje steg jag tar. Jag fick en snilleblixt(?) och sparkade på en sten som jag skrivit om, trodde att det bara skulle bli något blåmärke, men stackars min lilla tå. Ibland är jag bra klyftig.

Har för övrigt lärt mig hur en torktumlare fungerar och även upptäckt att soffan på praktiken är fullt duglig till att sova en timma på.
Får ångest när jag tänker på att jag måste tillbaka till skolan, alla borttappade böcker och det där jäkla ig:et.....

Min dag har vart rätt bra känslomässigt, har skrattat massor igen.
Det är verkligen skönt att få vara glad.
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback