Gjorde rätt, men av dåliga skäl.

Idag känns det mesta bättre, även om jag inte försöker att känna efter. Blev väl inte allt för glad när jag vaknade sju minuter över åtta och minutrarna efter det upptäckte jag att jag hafr besök. Trodde att cyklo-f tabletterna skulle rädda min dag, men icke. De gick ut 2010 08, de jävlarna. Behöver ta mig till apoteket..



Ser inte ut som att det blir någon Arvika för oss i år. De hr tydligen bestämt sig för att satsa på dansband och synth. Suck! Vi får väl se vart det bär nu, mot p&l kanske?

Måste ta tag i dagen, har suttit här och degat hela morgonen. Ge mig motivation..
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback