Fick en kärringa i häcka.

Hade körlektion med körskolan i eftermiddags och när fem minuter av lektionen gått så fick jag en jäkla tant i häcken på bilen. Känns ju iallafall skönt att skriva att det absolut inte var mitt fel. Hon tog för givet att jag skulle svänga i en korsning där jag hade väjningsplikt fast det kom bilar. Virriga tanter, säger jag bara.
Fast det absolut inte gick fort så var det helt klart en otäck känsla.

Sitter just nu och skrattar åt Vänner, så jäkla underhållande.

Imorrn ska jag försöka fixa lite välbehövliga saker. Plugga teori, matte och kanske knalla bort till gymmet.
Jag vill så gärna flytta hemmifrån, på tal om allt. Ingen som skulle klaga på min musik, höga volymen på tvn, öppna fönster, min röriga garderob och jag skulle slippa gömma allt som är ätbart.
Det måste vara jäkligt ensamt att bo själv? Och att tvätta, äta, laga mat och städa själv.
Blir nog kvar i mitt fyrkantiga rum ett tag till, men ibland skulle jag bara vilja ha eget.

Vad ska man hitta på nu då?
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback