En okontrollerad längtan?

Har mitt personlig brev klart nu, nästan. Har lite till att trixa med innan jag är nöjd.

Förutom att jag red i morse har jag inte gjort något vettigt alls. Ikväll äre utgång som gäller, men vad fan ska jag göra tills dess?

Även om jag saknar alla barbackaturer så är det annat som spökar nu..

Jag har en okontrollerbar och obotlig längtan som jag inte vet vad jag ska göra av. Huvudet snurrar och förvirringen är alldeles för hög.
Den här gången handlar det inte alls om hästar.
Det är så att jag inte orkar känna efter, försöker bara att sätta den ena foten framför den andra och försöka hitta något att ta stöd på, för framåt måste jag väl?
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback