"Du failar"

Gör jag? Ja, förut gjorde jag nog det.
Kunde verkligen inte räkna ut ur länge sen den första sommarn framför kassan var. Min bror fick räkna ut det åt mig, vilket år det var. jag har fortfarande inte kommit fram till hur många somrar det är. Tre? Fyra? Logiskt tänkande stod aldrig på min lista.

Har vart jäkligt duktig idag, har ringt och pratat med en viktig person som jag ska skicka något form av cv/brev till. Har även ringt och fixat mig en för jäkla fin referens.

Har inte gjort ett skit den här förmiddagen, tänkte ut och springa men icke. Mensvärk är så jäkligt, tycker lite synd om mig själv. C-F är inhandlade nu iallafall, snälla, rädda min dag!



Hade jag haft körkort nu så hade jag utan tvekan åkt till käraste stugan i Norge. I sommar lär någon få göra mig sällskap upp, sju timmar ska jag tvinga någon att sitta vaken bredvid mig. Upp ska jag iallafall.

Fortsätter att ta en dag i taget och att inte känna efter så mycket.
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback