Det skulle göra så ont att falla, låt mig stå kvar här.

Nu skriver jag igen, mest för att försöka tänka på annat. Försöker trycka undan tankarna som surrar runt i huvudet. Blir lite smått galen på mig själv.
Självkontroll, det är något jag saknar.
Fantasi har jag gott om.
Behöver något annat att tänka på.
Varför?
Förbjuden mark är alltid mer spännande än den välklippta gräsmattan.

Jag är värdelös på sånadär jämförelser som jag skriver hela tiden.

Idag var jag ute och skrittade i kylan. Tio minus med solsken var riktigt härligt.
Det är sånt som verkligen spelar roll, när man får en chans att njuta av tillvaron.

Kontrollera tankarna.
Suck på mig själv, just nu.
/S

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback